سيات 133

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
سيات 133

سيات 133 السيارة القديمة الحديثة

نرحب بمشاركات الأعضاء ويسعدنا الرد عليها

temraz1981
hamada1307
khaled_attia
7 مشترك

صور سيارتى حاليا

khaled_attia
    khaled_attia

صور سيارتى حاليا Empty صور سيارتى حاليا

مُساهمة  khaled_attia السبت يناير 23, 2010 5:16 pm

صور سيارتى حاليا
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

أرجو أن تنال الأعجاب
    hamada1307

صور سيارتى حاليا Empty رد: صور سيارتى حاليا

مُساهمة  hamada1307 الأحد يناير 24, 2010 9:40 am

ماشاء الله ربنا يبارك للك فيها ويحفظها للك cheers
    temraz1981

مُساهمة  temraz1981 الأحد يناير 24, 2010 3:57 pm

عارفها ياباشا باشوفها كل يوم
    بسم الله ماشاء الله ربنا يباركلك فيها
    khaled_attia
    khaled_attia

مُساهمة  khaled_attia الأحد يناير 24, 2010 5:41 pm

شكرا على المرور ونرحب بكم وبكل عضو معنا
    misoalex

مُساهمة  misoalex الإثنين يناير 25, 2010 4:04 am

حلوه يا استاز خالد ربنا يباركلك فيها ويديك خيرها
    uglyhamada83

صور سيارتى حاليا Empty أول مره أكلمكم

مُساهمة  uglyhamada83 الثلاثاء يناير 26, 2010 3:24 am

أستاذ خالد عايز أقول لحضرتك أن أنا بحترم حضرتك جدا ومن زمان جدا وأنا بادخل علي رابطة الغلابه أصحاب السيات من أيام مكانت في الصفحه 8تقريبا وياما حاولت اسجل نفسي وأشارك لكني كنت بواجه عقبات غريبه جدااااااا من قبل أدارة المنتدي مش عارف ليه وفي الاخر بعد معرفت اسجل نفسي بأعجوبه في المنتدي وجيت أدخل الرابطه لقيتهم بيقولولي انك لا تملك صلاحيه دخول هزه الرابطه مش عارف ليه برضه؟!!!!واللي كان بيحرق دمي بجد أني لما كنت بلاقي عضو من أعضاء الرابطه معاه عربيه سيات وبيعرض مشكله محيراه وبتكون المشكله دي عدت عليا قبل كده كان بيكون نفسي اطمنه واقوله انا عملت ايه وجبت قطع الغيار بكام ومنين وتركيبها اتكلف كام،،قيس علي كده مشكلات كتير جدااااااااا بيكون عندي الاجابه عليها لأني يا أستاذ خالد أشترين عربيتي من سنتين ونص تقربا هي موديل 80 وكان والدي الله يرحمه هو اللي جابهالي وركبها معايا فعشان كده مش عايز ابيعها ابدالأن أول مره أحط بنزين فيها كان راكب جنبي وهو اللي فولهالي الله يرحمه،،،،،،عشان مخرجش عن الموضوع عايز أقول لحضرتك ان عربيتي عملتلها عمرة موتور لأني أشتريتها موتورها مفوت بس الحمد لله من ساعة معملت العمره مجيتش ناحية الموتور بقالي سنه ونص وعملت عفشه حاجات تانيه كتيييييير بس بصراحه القرش اللي بصرفه بلاقيه عشان كده انا مش ببخل عليها بصراحه عربيه أصيله جدا جدا جدا وانا بحبها موت وجيت بيها أسكندريه عندك في اكتوبر اللي فات ،،،معلش انا عارف اني عمال أرغي كتير وحاسس انكم عايزين تولعوا فيه بجار بس انا بجد فرحان جدا اني أخيرا عرفت اوصلكم فملعش أعزوني وأستحملوني afro
    khaled_attia
    khaled_attia

مُساهمة  khaled_attia الثلاثاء يناير 26, 2010 4:22 pm

uglyhamada83 كتب:أستاذ خالد عايز أقول لحضرتك أن أنا بحترم حضرتك جدا ومن زمان جدا وأنا بادخل علي رابطة الغلابه أصحاب السيات من أيام مكانت في الصفحه 8تقريبا وياما حاولت اسجل نفسي وأشارك لكني كنت بواجه عقبات غريبه جدااااااا من قبل أدارة المنتدي مش عارف ليه وفي الاخر بعد معرفت اسجل نفسي بأعجوبه في المنتدي وجيت أدخل الرابطه لقيتهم بيقولولي انك لا تملك صلاحيه دخول هزه الرابطه مش عارف ليه برضه؟!!!!واللي كان بيحرق دمي بجد أني لما كنت بلاقي عضو من أعضاء الرابطه معاه عربيه سيات وبيعرض مشكله محيراه وبتكون المشكله دي عدت عليا قبل كده كان بيكون نفسي اطمنه واقوله انا عملت ايه وجبت قطع الغيار بكام ومنين وتركيبها اتكلف كام،،قيس علي كده مشكلات كتير جدااااااااا بيكون عندي الاجابه عليها لأني يا أستاذ خالد أشترين عربيتي من سنتين ونص تقربا هي موديل 80 وكان والدي الله يرحمه هو اللي جابهالي وركبها معايا فعشان كده مش عايز ابيعها ابدالأن أول مره أحط بنزين فيها كان راكب جنبي وهو اللي فولهالي الله يرحمه،،،،،،عشان مخرجش عن الموضوع عايز أقول لحضرتك ان عربيتي عملتلها عمرة موتور لأني أشتريتها موتورها مفوت بس الحمد لله من ساعة معملت العمره مجيتش ناحية الموتور بقالي سنه ونص وعملت عفشه حاجات تانيه كتيييييير بس بصراحه القرش اللي بصرفه بلاقيه عشان كده انا مش ببخل عليها بصراحه عربيه أصيله جدا جدا جدا وانا بحبها موت وجيت بيها أسكندريه عندك في اكتوبر اللي فات ،،،معلش انا عارف اني عمال أرغي كتير وحاسس انكم عايزين تولعوا فيه بجار بس انا بجد فرحان جدا اني أخيرا عرفت اوصلكم فملعش أعزوني وأستحملوني afro

وأدى واحد ماكنش عارف يكلمنا بفضل الله وصلنالو والحمد لله وأقول لك أنك شرفت المنتدى بمساهماتك وفى أنتظار المزيد ومجهودك معنا
    شكرا ليك جدا
    mahmoud5777

مُساهمة  mahmoud5777 الأربعاء يناير 27, 2010 8:07 am

ربنا يباركلك فيها يا استاذ خالد ويديك خيرها ويبعد عنك شرها
    misoalex

مُساهمة  misoalex الخميس يناير 28, 2010 2:34 am

أستاذ خالد عايز أقول لحضرتك أن أنا بحترم حضرتك جدا ومن زمان جدا وأنا بادخل علي رابطة الغلابه أصحاب السيات من أيام مكانت في الصفحه 8تقريبا وياما حاولت اسجل نفسي وأشارك لكني كنت بواجه عقبات غريبه جدااااااا من قبل أدارة المنتدي مش عارف ليه وفي الاخر بعد معرفت اسجل نفسي بأعجوبه في المنتدي وجيت أدخل الرابطه لقيتهم بيقولولي انك لا تملك صلاحيه دخول هزه الرابطه مش عارف ليه برضه؟!!!!واللي كان بيحرق دمي بجد أني لما كنت بلاقي عضو من أعضاء الرابطه معاه عربيه سيات وبيعرض مشكله محيراه وبتكون المشكله دي عدت عليا قبل كده كان بيكون نفسي اطمنه واقوله انا عملت ايه وجبت قطع الغيار بكام ومنين وتركيبها اتكلف كام،،قيس علي كده مشكلات كتير جدااااااااا بيكون عندي الاجابه عليها لأني يا أستاذ خالد أشترين عربيتي من سنتين ونص تقربا هي موديل 80 وكان والدي الله يرحمه هو اللي جابهالي وركبها معايا فعشان كده مش عايز ابيعها ابدالأن أول مره أحط بنزين فيها كان راكب جنبي وهو اللي فولهالي الله يرحمه،،،،،،عشان مخرجش عن الموضوع عايز أقول لحضرتك ان عربيتي عملتلها عمرة موتور لأني أشتريتها موتورها مفوت بس الحمد لله من ساعة معملت العمره مجيتش ناحية الموتور بقالي سنه ونص وعملت عفشه حاجات تانيه كتيييييير بس بصراحه القرش اللي بصرفه بلاقيه عشان كده انا مش ببخل عليها بصراحه عربيه أصيله جدا جدا جدا وانا بحبها موت وجيت بيها أسكندريه عندك في اكتوبر اللي فات ،،،معلش انا عارف اني عمال أرغي كتير وحاسس انكم عايزين تولعوا فيه بجار بس انا بجد فرحان جدا اني أخيرا عرفت اوصلكم فملعش أعزوني وأستحملوني

[center]عجييييبه اوى موضوع انك مش عارف تسجل فى الرابطه ولما سجلت مقدرتش تشترك انا اول مره اقابل المشكله دى
    على العموم انا ممكن اعملك اشتراك واديهولك شغال لو عاوز تشترك معانا فى الرابطه[/center]
    uglyhamada83

مُساهمة  uglyhamada83 الخميس يناير 28, 2010 3:01 am

عجييييبه اوى موضوع انك مش عارف تسجل فى الرابطه ولما سجلت مقدرتش تشترك انا اول مره اقابل المشكله دى
    على العموم انا ممكن اعملك اشتراك واديهولك شغال لو عاوز تشترك معانا فى الرابطه
    لأهو أنا سجلت نفسي في المنتدي باسمي الحالي بس من غير 83 يعني باسمuglyhamada ولما جيت أشارك بالرد علي أحدي الموضوعات في الرابطه لقيت رساله بتقول انت لا تملك صلاحيه الدخول في هذه الصفحه أما لأن الاداره حذرت حسابك ومعرفش أيه كده الاحتمال التاني أهو كله رغي ،،عشان كده يا بوس أنا عايزك تتوسطلي عن الجماعه بتوع الاداره الرذله دول يبطلوا رخامه عليا ويخلوني أشارك برأيي في موضوعات الرابطه كمثل باقي أعضاءها،،وأنا متأكد أني حكون عضو مفيد في الرابطه لأن السيات بتاعتي معايا من حوالي 3سنين ومرت عليا أعطال كتير وعملتها بنفسي وكمان أنا أعرف أسعار الكثير من قطع الغيار لأني تقريبا عملت عربيه فوق العربيه وشكرا جزيلا لحضرتك affraid
    SASO_82

مُساهمة  SASO_82 السبت فبراير 27, 2010 1:06 pm

شوف ياسيدى موضوع التسجيل بتاعك فى الرابط فى ايميل بيتبعت فيه كود تفعيل للاشتراك من غيرة الاشتراك بيكون ناقص جرب كده الموضوع ده وان شاء الله نسجل ومرحبا بيك معانا
    uglyhamada83

مُساهمة  uglyhamada83 الأربعاء مارس 31, 2010 4:49 am

يا جدعان والنبي حد يعبرني أنا مش عارف أدخل الرابطة من ساعة مكانت 8صفحات بس وأسمي مسجل في المنتدي uglyhamada من غير 83 أنما هنا ب83،،،،المهم حد يقولي أعمل أيه عشان أدخل الرابطه عشان أنا كل ماجي أدخل الرابطة يقولي أنت لا تملك صلاحيه دخول هذه الصفحه أما لأن الاداره قد حذرت حسابك طب وهي الاداره هتحذر حسابي ليه؟؟ده أنا لسه مشترك في النتدي،،والنبي يا جدعان أنا بيبقي عندي نصايح وحلول كتير لأعضاء بتواجهم مشاكل معظمها قابلتني قبل كده

الوقت/التاريخ الآن هو السبت أبريل 27, 2024 3:30 am