سيات 133

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
سيات 133

سيات 133 السيارة القديمة الحديثة

نرحب بمشاركات الأعضاء ويسعدنا الرد عليها

5 مشترك

الرئيس السادات وهو يقود سيات 133

misoalex

الرئيس السادات وهو يقود سيات 133 Empty الرئيس السادات وهو يقود سيات 133

مُساهمة  misoalex الإثنين يناير 25, 2010 3:58 am

حبيت اول مشاركه ليه فى هذا المنتدى تبقى هذه الصوره القديمه والنادره
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    uglyhamada83

الرئيس السادات وهو يقود سيات 133 Empty أجلي حماده

مُساهمة  uglyhamada83 الثلاثاء يناير 26, 2010 3:42 am

والله برافو عليك ومشكور انك عرفت تجيب صوره زي دي ومليون شكر وعرفان بجميلك انك أنشأت رابطة الغلابه اصحاب السيات ال133 وعارف يا عم انك بيعت السيات وجيبت 128 أيوه ياعم بس والله مش بقر عليك عشان أنا كمان عملت زيك وأشتريت 128 بس مبيعتش السيات لأن أبويا هو اللي جابهالي الله يرحمه وكمان صرفت عليها دم البي وفي الا خر اللي عايز يشتريها عايز ياخدها برخص التراب الله يرحم لما كانت الناس بتموت عليها عشان نحن عليهم ونبيعهالهم وكانوا لما يلاقوا واحده ب8000جنيه كان بيقولوا عليها لقطه،،،معلش انا ملهوف علي الكلام معاكم ومع كل أعضاء الرابطه لأني أعرفكم من زمان لكن مكنتش بعرف اتواصل معاكم،،،أه كمان ابل منسي أنا بشوف حضرتك في المنتدي التاني اللي بيعرض مشاكل ال 128 وعلي فكره انا كمان عملت عضويه فيه
    misoalex

الرئيس السادات وهو يقود سيات 133 Empty رد: الرئيس السادات وهو يقود سيات 133

مُساهمة  misoalex الثلاثاء يناير 26, 2010 4:55 am

uglyhamada83 كتب:والله برافو عليك ومشكور انك عرفت تجيب صوره زي دي ومليون شكر وعرفان بجميلك انك أنشأت رابطة الغلابه اصحاب السيات ال133 وعارف يا عم انك بيعت السيات وجيبت 128 أيوه ياعم بس والله مش بقر عليك عشان أنا كمان عملت زيك وأشتريت 128 بس مبيعتش السيات لأن أبويا هو اللي جابهالي الله يرحمه وكمان صرفت عليها دم البي وفي الا خر اللي عايز يشتريها عايز ياخدها برخص التراب الله يرحم لما كانت الناس بتموت عليها عشان نحن عليهم ونبيعهالهم وكانوا لما يلاقوا واحده ب8000جنيه كان بيقولوا عليها لقطه،،،معلش انا ملهوف علي الكلام معاكم ومع كل أعضاء الرابطه لأني أعرفكم من زمان لكن مكنتش بعرف اتواصل معاكم،،،أه كمان ابل منسي أنا بشوف حضرتك في المنتدي التاني اللي بيعرض مشاكل ال 128 وعلي فكره انا كمان عملت عضويه فيه

ههههههههه ولا قر ولا حاجه هههههههههه
    انا ركبت عربيات كتير بس من كتر مركبت السيات وخصوصا انها اول عربيه اشتريتهاوبعدين اشتريت بعدها سيات وبعتها واشتريت سيات كمان يعنى ركبت 3 عربيات سيات فحبيتها بالاضافه انها عربيه لزيزه وسهله الصيانه وصغيره
    فحبيت اعملها حاجه كويسه تفيد كل اصحاب العربيه دى الى اغلبهم زى اول عربيه بيشتروها ومش عارفين حاجه بالضافه ان عاوز اساعد بخبرتى الصغيره
    والحمد لله الفكره نجحت وانا معايا ال 128 من فتره ومحدش حس او عرف ولو انى بدور على حاجه سيات تكون رخيصه شويه نظرا لفهمى فيها اكتر من 128 وغير انى حبيت السيات
    khaled_attia
    khaled_attia

مُساهمة  khaled_attia الثلاثاء يناير 26, 2010 4:15 pm

misoalex كتب:
    uglyhamada83 كتب:والله برافو عليك ومشكور انك عرفت تجيب صوره زي دي ومليون شكر وعرفان بجميلك انك أنشأت رابطة الغلابه اصحاب السيات ال133 وعارف يا عم انك بيعت السيات وجيبت 128 أيوه ياعم بس والله مش بقر عليك عشان أنا كمان عملت زيك وأشتريت 128 بس مبيعتش السيات لأن أبويا هو اللي جابهالي الله يرحمه وكمان صرفت عليها دم البي وفي الا خر اللي عايز يشتريها عايز ياخدها برخص التراب الله يرحم لما كانت الناس بتموت عليها عشان نحن عليهم ونبيعهالهم وكانوا لما يلاقوا واحده ب8000جنيه كان بيقولوا عليها لقطه،،،معلش انا ملهوف علي الكلام معاكم ومع كل أعضاء الرابطه لأني أعرفكم من زمان لكن مكنتش بعرف اتواصل معاكم،،،أه كمان ابل منسي أنا بشوف حضرتك في المنتدي التاني اللي بيعرض مشاكل ال 128 وعلي فكره انا كمان عملت عضويه فيه

ههههههههه ولا قر ولا حاجه هههههههههه
    انا ركبت عربيات كتير بس من كتر مركبت السيات وخصوصا انها اول عربيه اشتريتهاوبعدين اشتريت بعدها سيات وبعتها واشتريت سيات كمان يعنى ركبت 3 عربيات سيات فحبيتها بالاضافه انها عربيه لزيزه وسهله الصيانه وصغيره
    فحبيت اعملها حاجه كويسه تفيد كل اصحاب العربيه دى الى اغلبهم زى اول عربيه بيشتروها ومش عارفين حاجه بالضافه ان عاوز اساعد بخبرتى الصغيره
    والحمد لله الفكره نجحت وانا معايا ال 128 من فتره ومحدش حس او عرف ولو انى بدور على حاجه سيات تكون رخيصه شويه نظرا لفهمى فيها اكتر من 128 وغير انى حبيت السيات
    مع أحترامى وتقديري الشديد لسيادتكم أرجو ذكر الرابط لل128 للأعلان عنه لمن يريد
    إلا أنى حزنت جدا لأقتناء البعض لل128 وذلك لأنها عربية صعبة الصيانة نسبيا ومشكلها كتير يمكن أكتر من ال133 المتوضبة وده رائي فقط
    والله ينور على الصورة
    uglyhamada83

مُساهمة  uglyhamada83 الأربعاء يناير 27, 2010 2:56 am

[/quote]مع أحترامى وتقديري الشديد لسيادتكم أرجو ذكر الرابط لل128 للأعلان عنه لمن يريد
    إلا أنى حزنت جدا لأقتناء البعض لل128 وذلك لأنها عربية صعبة الصيانة نسبيا ومشكلها كتير يمكن أكتر من ال133 المتوضبة وده رائي فقط
    والله ينور على الصورة [/quote] فعلا مكانش ليها لازمه الواحد يجيب 128 بس للأسف الممنوع مرغوب والواحد لما بيبقي نفسه في حاجه بيكون حيتجنن عليها وبعد ميشتريها يعرف انه قد يكون أتسرع لأني فعلا علي طول بركب السيات معظم الشهر ومبطقش أركب ال128 يومين ورا بعض !!ممكن يكون عشان الواحد عارف كل حاجه فيها فمش بيخاف من أي أعطال قد تواجهه لأنها أعطال في معظمها بسيطه علي نقيض ال128 اللي لو فيها علي سبيل المثال كوبلن فوت تبقي مصيبه،،،والاحتمال التاني في التمسك الشديد بالسيات فممكن أكون أنا غاوي فقر أو أنا أصلا فقر من يومي
    yahyoh

مُساهمة  yahyoh الجمعة فبراير 26, 2010 1:12 am

أيوه كده الواحد يفتخر انه عنده سيات . هى بسيطة بس نفسى افهمها لأنها بتعملها معايا كتير وتعطل وبحس ان العطل بيكون بسبب هايف وانا مش عارفه وفعلا السايت ده شكله جامد جدا
    elking

مُساهمة  elking الأربعاء فبراير 06, 2013 4:43 pm

هي فين الصورة

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 3:26 pm